Menyediakan dan membuka ruang bisnes untuk anda

Pihak kami meneliti permintaan tinggi dari peserta dalam memajukan kursus -kursus komunikasi perniagaan, marketing power, pemasaran online dan pemborong

Kursus Komunikasi perniagaan

Subjek ini memberikan banyak impak kepada ahli perniagaan kerana peserta diajar mengenai komunikasi intra personal, interpersonal, komunikasi lisan,kemahiran berfikir, perundingan, penyelesaian masalah dan membuat keputusan

Marketing Power

Subjek ini memberi power tambahan marketing dengan marketing 4P+3P, IMC, offline n online marketing,swot dll

Kursus Online / Online Marketing

Peserta mengikuti kursus yang sentiasa ceria kerana dibimbing cara mudah membangunkan website/blog dan hanya dua hari mahir menggunakanya

kursus borong ke China, Vietnam dan Indonesia

Ini antara peserta kursus yang mengikuti misi borong ke shenzhen - guangzhou, china merupakan kumpulan awal dari kuala lumpur

20120524

MEMBORONG DI JAKARTA DAN BANDUNG, INDONESIA.


Jakarta adalah pusat borong terbesar di Asia Tenggara. Pelbagai produk terdapat di pusat borong utama iaitu di Tanag Abang. Namun lokasi lain di Jakarta seperti Mangga Dua. Namun kalau di Bandung, usahawan boleh memborong di Pasar Pagi.

Kumpulan Usahawan berikut digalakkan untuk melihat keluar supaya memperolehi produk dari sumber. Mereka seperti  Usahawan Kanival, Event dan Ekspo, Usahawan Gerai, Kedai, Kiosk dan Pasar Malam, Bakal Usahawan kecil dan besar.

Usahawan dingatkan supaya mencari ilmu sebelum membeli kepada sumber supaya tidak tertipu. Ikutilah Seminar  memborong ke Negara tersebut yang akan mempelajari teknik teknik Pemasaran Terkini, Private Coaching, Tip dan panduan Online Business.


Usahawan Borong berpeluang memborong pakaian busana muslim, jubah, kebaya, blouse, telekung, pakaian harian, sukan, set perkahwinan, pakaian dalam wanita, kain pasang, sulaman, beg dan banyak lagi semuanya ada di Jakarta dan juga di Bandung.

Para Usahawan yang ingin memperolehi keuntungan maksimun, mereka di nasihatkan menyertai mana-mana seminar “Bagaimana Memasarkan Produk Jualan”.


Persediaan :

1.Ilmu dan kemahiran.Ilmu boleh didapati dengan membaca buku tentang bisnes pakaian, seminar, kursus dan bertanya mereka brpengalaman luas dalam bisnes.

2.Modal yang cukup.Jika nak bisnes kecil gunakan modal kecil. Jika nak mulakan bisnes besar,gunakan modal besar.

3.Buat kajian tentang lokasi,persaingan,jumlah pelanggan,jumlah persaingan,sasaran pelanggan,jenis produk dll.

4.Ikuti perkembangan dunia fesyen dan keperluan pengguna kerana ia akan membantu anda berjaya.


5.Tambahkan segala kemahiran dan ilmu pengetahuan agar bisnes berjalan lancar.

6.Cari sumber bekalan yang murah dan berkualiti sama ada dalam dan luar negara.

0 comments:

Post a Comment